Terjesztés: tudatos profitnövekedés...

A terjesztés többféle módon lehetséges: Nálunk nem a profit a döntő. Úgy tervezünk, hogy a terjesztés a leginkább illeszkedjen a Megbízónk profiljában és céljában. A terjesztés célja többféle lehet: profitnövekedés, image-kialakítás, ismertség növelés stb. Minden célhoz, más és más út vezet.

Minden terjesztés után ragaszkodunk a Miért is?

Szeretnénk, ha a megbízó biztos legyen abban, hogy azt amit elvállaltunk, teljesítettük, a megbeszéltek alapján. Egyrészt. Másrészt van egy apró dolog, . Ez nem más, mint az, hogy mohók vagyunk a siker iránt. Ami neki siker, azt saját sikerünkként könyveljük. A megbízónknak az ellenőrzés keretében elvégzünk egy piackutatást azáltal, hogy megkérdezzük a lakosokat, mit is gondolnak megrendelőnkről, a szolgáltatásról vagy termékről (image, minőség, ár, realitás, stb.).

Miért fontos ez?

Ezáltal fejleszthetővé válik az adott image, szolgáltatás, termék, stb. Hát, tegye meg!

Mitől különbözünk még a többiektől?

CRM rendszerünkben feltüntetjük az összes adatot (pro és kontra). Terv-tény eltéréseket állapítunk meg. Mit tudtunk volna jobban csinálni? Mely terület képez nagyobb potenciált? Hogyan növelhető a befektetési-megtérülési arány?

Ez a kulcsa annak, hogy még jobb szolgáltatást nyújtsunk. Tesztelhetővé, értékelhetővé válik egy-egy kampány.

Mi a célja?

Ossza meg velünk és együtt megvalósítjuk!




Hírlevél
Hírlevél Iratkozzon fel hírlevelünkre!
fel(le)iratkozás
Tárgyaláskérés
Tárgyaláskérés Kérjen személyes megkeresést!
tárgyalás
Oldalunk a következő böngészőkkel tekinthető meg: Internet Explorer 8, FireFox, Google Chrome, Opera. Copyright © Lákriszma 2010. v 1.1